poniedziałek, 10 października 2016

Witam wszystkich serdecznie po długiej nieobecności.
Wiosna i lato szybko minęła, przyszła pora pakować się na kolejny wyjazd.
Czas spędzony w Lublinie minął mi bardzo intensywnie na odwiedzaniu dawno niewidzianej rodziny, znajomych, sąsiadów i koleżanek.
Moim domownikom starałam się wynagrodzić moją długą nieobecność przygotowując różne smaczne potrawy. Mając sklepy w zasięgu ręki można ugotować naprawdę wszystko, wystarczy trochę pomysłu, smaku, cierpliwości i wszyscy są zadowoleni a dla mnie sama przyjemność gdy talerze zostają puste.Nigdy nie korzystam z przepisów, nie dlatego że jestem kucharzem i dużo rzeczy umiem zrobić ale lubię trochę poeksperymentować i przygotować coś smacznego                                                
                             
                              Szynka pieczona w sosie pieczeniowym

                     Paszteciki mięsne, pikantny barszczyk czerwony
             
                      Sarnina duszona pod słoninką

                             Sałatki, surówki

                               Pasztet z dodatkiem dziczyzny
                         

                            Pierwsze grilowanie

                             Coś słodkiego i pysznego
Kopytka z dodatkami


Stek wołowy z chimichiurri

                                 Karkóweczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz